Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

February 08, 2009

Triple One

Triple one? Macam pelikkan? Actually ini ialah entry saya yang ke-111. Malam semalam sangat terasa nak post satu entry tapi saya letihlah! Ber-ym dengan sweetheart and then talking on the phone with him sampai saya tidur. Makanya, tak sempatlah!
Sekarang ni hati saya semakin risau sebab rashes di muka dah kembali lagi. Yesterday saya makan udang. Walaupun saya tahu saya tak boleh makan seafood dalam kuantiti yang banyak, tapi saya tak tahanlah. Dah hampir berbulan saya tak makan seafood. Dan tadi saya makan ketam pula. Lepas ini terpaksalah saya tak makan seafood lagi. Tapi tahukah kamu berbanding ayam, daging dan seafood, i love seafood most! Sebab seafood tak menjemukan. Selalunya kita memang suka makan benda yang tak boleh kita makan, kan? Haih~
Oh ya! Lately dah sangat addicted dengan cake baru di Secret Recipe, my favourite place ever!
Nak tahu cake yang mana? Please have a look at the picture below.


Secret Recepi's Hazel Cheese..Wee~ Sangat teruja kan? Memang sangat teruja sebab cake tersebut sangat superb! Extraordinary tasty! Sedap sangat! Marvellous!Rich hazelnut cheese filling with roasted hazelnut crust. Yummy!! Jadi ada sesiapakah yang nak belanja saya makan cake tersebut? Anyone?*wink*

*Encik Z...jom makan cake?*

0 babbles: