Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

February 09, 2009

Tentang Saya

  • Saya suka handbag, clothes and shoes. Bila tengok handbag, dari demam saya boleh jadi sihatlah!
  • Saya seorang perempuan yang tak pakai sneakers. Saya lagi prefer memakai flat or wedges.
  • Saya suka tengok football* match. *not American football*
  • Saya suka gardening. Tapi di Seremban tak dapat berkebunlah!
  • Saya sayang "WPY7923". It takes me everywhere I want to go=')
  • Saya sayang driving licence saya.hehe
  • Cooking is my priority. Ceh..tak menahan. Saya tersangat suka memasaklah!
  • Saya suka makan cake.
  • Saya suka ikan emas.
  • Saya suka tengok movie. Tersangatlah suka!!I wish that one day dapat buat movie marathon dari pagi sampai midnight. Anyone??
  • Saya tak suka makan satay, ayam percik dan makanan yang sewaktu dengannya.
  • Saya bukan type of girl yang geli lipas. Saya geli katak, tikus dan cacing instead of lipas.
  • Saya suka buat orang ketawa.
  • Saya tak suka bila i have to act like a grown up tapi hakikatnya saya nak menangis.
  • Saya sayang parents saya.
  • Saya sayang Encik Zaffan saya.
  • Saya sayang siblings saya.
  • Saya sayang my nieces and my nephews.
  • Saya suka diri saya.
  • Saya sayang saya
  • Saya sayang saya
  • Saya sayang sayalah!

0 babbles: