Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

February 13, 2009

Mindnight Entry

Bila seseorang itu inform kat saya yang dia bosan malam ni, saya tahu maksud dia. He's not in the mood to sms or call me. Well I have to accept it since he did told me that dia layan saya ikut mood. Kalau dia tak rasa nak layan saya, dia tak layanlah. So pathetic. Jadi mari memblog. Malam ini nak cerita pasal perubahan. Changes. "People change and so do i". What a common sentence! Some people change from worst to good and from good to better. There are also people who change dramatically from better to good and from good to worst. It's all depend on us. Sebab hanya diri sendiri yang tahu apa yang kita mahu. Saya bersyukur sebab saya dah jumpa someone yang dapat mengubah diri saya to become a better person. I still remember hadiah selendang pink yang dia bagi kat saya masa raya tahun 2007. Saya fahamlah maksudnya tu. Mula-mula memang berubah kerana dia tapi lama-kelamaan saya menjadi betul-betul ikhlas dan berubah kerana Allah. Bukan dipaksa. Dan insyaAllah lepas ni akan cuba lagi untuk buang tabiat-tabiat yang tak berapa nak elok yang masih ada dalam diri saya ni.
Well that's my story. Tapikan sesetengah orang tidak. Ada yang berubah dari elok ke tidak berapa nak elok. huh? Macam pelik? Mungkin mereka adalah mangsa kejutan budaya (culture shock). Datang dari kampung, sopan pakaiannya. Tapi akhirnya tewas juga dengan budaya bandar. Tewas dengan pengaruh-pengaruh yang kurang baik. Dulu saya pun ragu-ragu bila buat keputusan nak pakai tudung. It means saya kena buat major wardrobe clearance sebab baju-baju saya dah tak berapa nak sesuai lagi dengan imej baru saya. Well that's ok. Saya tak kisah. Dan saya senang sekarang sebab saya still lagi boleh bergaya! I'm still hot (eww..perasan kot). Well jangan tengok saya, memang tak meletup. Tapi tengok handbag dan kasut saya. Hehe.:P
Itulah kehidupan. Kita jangan cepat tewas. Jangan pula cepat mengalah. Jangan pula berscandal-scandalan. huh?! Motif?!!
O.k. lah. Saya dah mula merepek sebab mata pun sudah mengantuk.
Till then.

0 babbles: