Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

August 03, 2008

10 Things about me..

Assalamualaikum..

These are 10 things that you all have to know about me..
  1. I love chocolate!! ye, saya sangat suka chocolate..favorite saya ialah Daim and Kinder Beuno..sedapnya!!!
  2. Saya tak suka marah-marah..tapi tahap kesabaran saya ada batasnya..
  3. I love perfume..Perfume makes my appearance complete! it gave me confidence..
  4. I can't sleep without Browny, my teddy..saya akan terasa kekurangan dan akan gelisah bila Browny takde..
  5. If i am at home in Melaka, i still sleep with my mom..ye, saya budak yang masih tidur di celah ketiak parents..So what???!!!
  6. Saya seorang yang pendendam..maka, janganlah cari pasal dengan saya..don't worry, saya akan cuba ubah sikap saya tu..
  7. Saya akan membawa handphone saya ke mana-mana sahaja, and even sometimes to the toilet..Sayang sangat dengan handphone saya..sebab handphonelah menghubungkan saya dengan sayang saya..=,)and to everyone else also.
  8. I love cooking so damn much!!
  9. Places that i really want to go are Cape Town and Capri Island..kalau tak dapat pergi both, Pulau Sipadan is quite o.k. kot...
  10. I can't live without eyeliner..terasa sangat tak cantik bila tak pakai eyeliner sebab nampak macam orang baru bangun tidur je...huu~

O.K..Till then~

0 babbles: