Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

July 04, 2008

Untitled 2

Morning..
Pagi ni bangun tidur dengan mata yang bengkak..
Malam tadi dia buat saya nangis lagi..
Saya pun tak tahu sampai bila saya akan terus menangis..
Adakah dia betul2 dah jemu dengan saya dan buat saya menangis setiap hari is one of his way supaya saya jauhkan diri dari dia?
Ye, saya mengaku saya tiada ciri2 gadis idaman dia yang putih, bermata besar,cantik..tapi penting ke semua tu?kecantikan tak akan kekal lama kan?
adakah saya ni tak cukup baik untuk dia?
Saya tidak dapat berfikir lagi kerana hati sangat pedih..
Dan saya akan tetap bersabar selagi mampu..biarlah masa yang menentukan..
Buat masa sekarang saya akan tetap sayangkan dia seperti dulu..
Dan saya berharap agar nanti everything will get back to normal..just like before..
Kalau dia tak nak jumpa saya lagi, takpe...he has the right to do that, right?
Siapalah saya ni nak control hidup dia...
Tapi saya akan jumpa dia untuk bagi his advance birthday present..Dan kemudian biarlah apa pun terjadi..saya pasrah..

*Farini..cepat la pulang......

0 babbles: