Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

July 26, 2008

The Real Life~

Assalamualaikum..

You know what?I wish there were a secret forest with fairies in this world..Deep in the woods, the tree grow tall and slender and the light dapples and dances between them.. This is the secret place..No one ever comes here, but only the luckiest and the chosen one did...Here the forest fairies live and they are shy..As rabbits run to their burrows and mice scamper to their nests, the forest fairies fly to the treetops and hide..Even a gust of wind can send them fluttering away..Forest fairies are shy but they are very friendly once they know you...and they are very pretty..they also can do magic that can help you to do anything..however, i can only meet them in my dreams..i wish they were really exists..but this is real life..no fairies..no fairy godmother..no one can help you except yourself..hmm...crap!!dah mengarut dah saya ni..bolehke jumpa fairies and secret forest dalam era technology ni??hmm...impossible, right?Anyway, saya nak update blog saya..

- Saya duduk rumah abang saya from Tuesday to Thursday..dia pergi outstation jadi saya temankan kakak ipar saya sebab dia takut..maklumlah blakang rumah ada tanah perkuburan Islam..saya pun cuak jugak bila basuh pinggan kat dapur tu as the sink is betul-betul menghadap tingkap yang terus nampak ke kawasan kubur tu..dahla kakak ipar saya suka menonton filem-filem seram Thai sebelum tidur..seram!Tapi walaupun seram, sayalah makhluk yang tidur paling lambat kat rumah tu sebab saya suka menonton movie-movie di channel Hallmark..antara movie yang saya suka is the wedding daze..sudah 2 kali saya tengok di Hallmark..sangat best!!superb!!Hmm...my chores dekat rumah abang ialah memasak, memasak dan memasak...and tak lupa juga menghantar dan menjemput my niece pergi dan balik sekolah..then time kat rumah abang, kakak ipar ajak pergi rumah abang saya yang lagi sorang..gosh!!dahla saya tak tau jalan..tapi takpe...saya try my best..dan akhirnya saya sampai di rumah abang saya kat seri pengkalan tu..terrer tak saya?huu~hmm...sekarang part-time job saya adalah memasak dan menjadi driver...On Thursday, lepas fetch my niece balik sekolah, saya terus drive pergi seremban..macam biasala..lalu jalan dalam..lalu PD..terasa nak berhenti je kat tepi laut tu..tapi masa tak mengizinkan...Then sampai seremban, ambil my parents then pergi rumah kak long..sampai rumah kak long..err...macam biasa la..terus je online..huu~

- Hari ni chat dengan Dilla, my best friend...dah kerja dah dia...saya tak kerja lagi..bukan tak de offer tapi offer banyak di KL..mana saya nak tinggal? lagipun sekarang everything dah mahal..lagi-lagi minyak kereta..matilah saya..by the way, hati saya ni berbelah bahagi sebab lately sangat terasa nak belajar lagi..saya sedang berbincang dengan parents saya pasal hal ni..just wait and see...Oh tuhan..berikan lah hamba mu ini petunjuk!!!huuu~Then tengah chat dengan Dilla, Ben sms-ed me..dia minta tolong saya fetch dia kat ktm..saya dah siap-siap, and dah keluar rumah pun, tetiba dia dah naik cab..she's in hurry sebab pukul 7.30 p.m. ada function..so saya patah balik dan tunggu di rumah ben..borak-borak..john a.k.a Azmah pun ada sekali..then around 6.30p.m., saya gerak balik rumah..then solat, makan,minum...buat activity biasa...

Hmm...o.k.lah...i think it's enough for now..lagipun saya tengah ber-YM dengan sayang saya ni..so tak boleh nak fokus..huuu~By the way, saya menaip blog entry ni dalam keadaan bilik yang sangat gelap..hanya di terangi oleh cahaya dari screen laptop je...jadi mata pun dah kelabu-kelabu ni..So i think i better stop now..i'll continue later...

Till then~

0 babbles: