Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

June 30, 2008

Update!!

Assalamualaikum..

Hi everybody..i'm back...
Saya sudah kembali..baru sampai rumah about an hour ago..
Lambatkan..td flight delay as the weather was so bad..
Syukur Alhamdulillah sampai juga ke rumah..
I wish i could write more longer but right now my eyes can't stand anymore..
So i just replaced my picture..
Gambar tersebut baru sahaja saya upload from my cell phone...
Itu ialah saya di lobby Damai Beach Resort, Santubong...
Ada beza tak dengan gambar yang dulu??
Yela..previous pic was taken before saya 22 years old..now i'm 22..
huuu~
Ok..i'll continue later..
Nak tidur sebab sangat letih berjalan non-stop 3 hari..

T.T



0 babbles: