Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

June 26, 2008

Kepulangan yang dinanti....

Assalamualaikum..

Dear bloggers...i just can't wait for someone to come back from Korea...
Guess who???Huu~Ye Farini..saya sangat tidak sabar menunggu kamu pulang..
Because..erm...tak sabar mahu mengambil iPod nano dari kamu...
Kamu rasa dia suka tak dengan hadiah saya tu?
I'm really hoping that he's gonna love it..
Nothing is more important than seeing the person that we love happy, kan?
By the way, thank you so much Farini..I owe you one..
So saya berharap agar orang yang saya tunggu tu dapat datang ke Melaka bila
sampai Malaysia nnt..dapatlah kiranya saya membawa dia round Melaka..
Oleh itu doakan saya agar mendapat kerja di sekitar Melaka, ye?

Habis cerita pasal iPod..Oh ya, esok saya akan ke Sarawak..Flight pukul 8 pagi..Saya akan menaiki MAS jadi perlulah ke KLIA secepat yang mungkin..Seawal jam 6 pg dah kena bertolak.. Maka saya perlu bangun jam 5 pagi..So..saya perlu tidur sekarang walaupun mata belum mengantuk..

By the way, to all bloggers i will be going to Sarawak for 3 days..Therefore, there will be no update..and bacalah blog lain dulu...tengoklah kalau sempat, saya post satu blog before bertolak..
*If i do have times..

Till Then~



0 babbles: