Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

June 26, 2008

no title~

Assalamualaikum...

Sudah sehari saya tak mengupdate blog saya kan?
Semalam saya jadi driver to my parents..
6 jam memandu sangat meletihkan..
Even ke Seremban pun it took about 6 hours..lama kan???
Ye la..saya drive dari rumah ke Cheng utk ambil my bro's new car..Then my dad
drive kereta abg saya..and saya drive sorang2..thank god my mom nak temankan saya...
Then dari Cheng pergi ke kilang Honda di Alor Gajah utk jumpa abang saya
yang lagi sorang sebab my dad ada hal dengan dia..
Then after about 30 minutes..sambung balik drive ke Kuala Sg. Baru untuk
hantar kereta abang saya..rehat sekejap dalam an hour...then sambung balik drive ke seremban...tapi lalu jalan dalam which means lalu Port Dickson...
Sangat lah letih...huu~
Now saya kat Seremban..baru balik shopping kat Jusco..and esok i'm going to Sarawak..
Erm...tadi my sis bagi saya birthday present..ada lagi org bagi saya hadiah..
It's a purse from Guess..i just love it!!!so sophisticated..
Hari tu saya ada tengok2 purse dekat Guess boutique with my sister tu..dah lama la jugak..
but tak sangka she bought me one!!even though bkn yang saya tengok dulu...tapi yang this one yang design baru and lagi cantik..~happy~
hmm...got to go..saya nak pergi ke Jusco lagi for my final shopping..perhaps nk
makan cake di Secret Recipe kot...huu
Till then~

0 babbles: