Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

February 01, 2011

Pen-psycho yang men-psycho-kan

Mari bercerita tentang al-kisah yang berlaku di suatu petang Khamis yang agak sibuk suam-suam kuku kat Sri Gombak. I was at the ATM and about to draw some notes. Suddenly mesin ATM ter-out of service pulak kan. So bagitahu lah mamat yang sedang beratur behind me about that ATM.

Maka dengan pantas, I headed to my car. Rupanya ku dikejar oleh mamat tadi. Hampir beliau melanggar saya. Semata-mata nak nombor telefon saya. Aiseh..haruslah saya tak bagi kan..........I ran towards my car, masuk kereta and lock...terus start enjin. When suddenly he parked his car beside my car..dan dengan pantas dia turun kereta and ketuk-ketuk tingkap kereta saya dengan kuat. Okay. malu di situ.

Dia sangat tidak berputus asa minta nombor telefon saya. Haish...psycho di situ. Well...macam biasala kan..saya memang malas nak layan. Terus nak reverse kereta. When suddenly he shouted kalau saya langgar die, saya kena bayar and hantar dia ke hospital. Tengok-tengok dia dah letak kaki dia kat tayar kereta saya...haish!

Semua orang tengok, okay? malu tak malu...Dekat setengah jam jugak la die meroyan kat tepi kereta saya. Takde pun orang nak tolong...haih...sudahnya terpaksa bagi jugak no phone. Mula-mula bagi nombor ntah ape-ape. Dia terus call tapi phone saya tak bunyikan...meroyan lagi la kot sebab saya tipu. Terpaksalah daku memberi nombor daku...haih~

Tapi........................jangan harap la ku nak layan kan.......Tet!!

Mamat psycho yang men-psycho-kan sungguh!

Okaylah..nanti bayar hutang 2 story-mory lagi..I'm waiting for the photos.

Hugs and kisses,

2 babbles:

Unknown said...

Gile siot mamat gile tu...hahahaha sgt kelakar.....

Hensem tak babe?? kalu u taknak kasi kat i jela....hahahaha...mana tau anak kerabat diraja mana......

Akmar Amon said...

biase2 je babe...tak taula kerabat ke or kerabu...tet!!!