Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

December 25, 2010

Menstabilkan yang tak dulunya tak stabil...

Salam semua. Maaf menyepi semalam. Saya sedikit sibuk. Again, same old reason. Dan saya dah start bertugas Isnin depan ni. Hurm...Sudah bersediakan saya untuk minggu orentasi murid Tahun 1? InsyaAllah..

Rabu hari tu dah mensettlekan tanggungjawab yang dah memang jadi tanggungjawab. Dulu memang tak stabil, tapi sekarang...Alhamdulillah. Saya memnag bersyukur sangat-sangat. memang betullah pepatah Melayu, bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian. Yang penting, jangan putus doa, jangan tinggal solat. Barulah berkat hidup. insyaAllah. *Ceh...dah macam ustazah pulak mak ni..tet* Okay..let's see...


Parents- Checked
Cars (nape ade S? ye...ade 2) - Checked
PTPTN- Checked
Rumah Sewa- Checked
Insurance-Checked
Saving-Checked

Yang penting-penting dah checked.Cuma tinggal barang 1 je belum checked. Si dia minta tunggu dia balik. Takpe...Still ade mase lagi.

Hari Rabu juga telah menghabiskan masa dengan BFF kesayangan saya, Cik Dilla. Aktiviti wajib...ape lagiii....karok la. Mak memang suke karok!!! Lagu pilihan...Ahmad Jais, P. Ramlee dan...dangdut gitu!!! Tet!! Ada lagi la lagu-lagu lain yang memang mencabar ketahanan vokal kami..Tet!! Thanks babe bagi I accomodation. Ikutkan hati, hari-hari nak bergossip dengan u babe. Huahuahua.

Semalam pulak dah abeskan masa kat sekolah then berlegar-legar di Carrefour Wangsa Maju. Shoot pergi Nagoya, cari langsir kelas. Wah....guru kelas yang semangat gitu. Tet! Then makan kat JomBali. Thanks Kak Salmah...Lain kali boleh belanja lagi.. Pastu tergrab pulak baju kurung satu. Thanks Kak Salmah...Lain kali boleh goda saya lagi...huahuahua..

Okaylah nak g pasar jap. Continue later.

Nota kaki: Bersyukur tak terhingga.

Hugs and kisses,

0 babbles: