Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

December 22, 2010

Macam tak faham je...Confuse le...

Don't make me wait, one more day...Siapa tahu lagu kumpulan 911 ni?? best kan lagu die? Mak suke!! Dulu memang menggila dengan boyband ni. Siap tepek poster kat belakang pintu. Ala...biasela...zaman budak-budak gitu...

Owh...my eyes dah so heavy dah sekarang ni. Tapi still lagi menunggu. Haih. Memang betullah cakap orang. Penantian satu penyeksaan. Adui ai...Seriously, saya sangat suffocated sekarang ini. Dan gatal-gatal juga. tet!

Actually ade benda yang saya nak tulis kat sini...tapi ku tahan Jebat. Aiseh men...bukannya apa..Tak nak mengaibkan sesiapa dan diri sendiri juga. Memangla saya bebas menulis di ruangan saya sendiri tapi jangan lupa...perlu fikir sebelum menulis. Supaya tak memakan diri...Makan nasi je...huahuahua..*Sila bercakap berdasarkan pengalaman ye dik non*

Geram..geram...geram...Mak geram nolks! 

Monolog : Kau tak faham ke ataupun kau buat-buat tak faham ni? Ke nak aku cakap tamil macha??? Dey, thambi betullah..

Pretending ek? Tet!!

Hugs and kisses,

0 babbles: