Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

December 05, 2010

Hey everyone! It's Sunday!

Happy Sunday everyone. How's your Sunday? Hope you guys had a great weekends with your family and your love one. Mak macam biasa la nolks....duduk kat rumah aje....spending time with my mom.

Early this morning my mom and I went to morning market. Ala....pasar tani gitu. Lama sungguh aku tak jejak kaki kat pasar tani. Aktiviti hari ini telah memborong lazy pants dengan mak. Murah gila babs. RM10 dapat 2 seluar. Haa...tak ke murah tu??? Kain pun berkualiti jugak..sedap pakai buat tidur. So..ape lagi...borong sakan naa...Yay!! Lepas ni tak payah tabur-tabur duit beli seluar tidur kat FOS tu. Mengapa berbelanja lebih, tak gitu?

Owh ye, hari ini aku masak udang. Resepi ni my SIL from Thai yang taught me. Sebab tak de nama, jadi dengan memandai-mandainye aku letak name menu ni Udang Khap Khun Kap.Hihi...Memang agak healthy ye puan-puan menu ni even pedas sikit. Raw vegetables dan udang pun dicelur sahaja. Pastu buat sauce dia. Tanpa minyak gitu...Rasa sedap menu ni bergantung pada sauce yang kita buat. Kena nisbah saucenya, sedapla udang ni.

My lil brother memang suka sangat udang ni. Kalau balik je mesti request aku udang ni. Kalau buat, mesti licin..tak sempat tunggu malam. Sekali makan aje dah korban nolks. Jadi malam ni kenalah aku masak lauk lain untuk adik kesayangan aku ni. Ayam masak merah mungkin? Fuhh...nasib baik ade sorang je adik. Jom layan photo.

Udang Khap Khun Kap...Yummy!!
Meh tengok dekat sikit....

Till then. Take care Sunshines.

Hugs and kisses,

0 babbles: