Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

December 13, 2010

Cerita basi

Good morning all. What a beautiful morning! I’m now can get up from my bed and at last sit and online. Rasa semakin pulih. Lagi-lagi dapat texted “miss you sangat!!”..Senyum sampai ke telinga you olz!! Miss you sangat too baby..hee~(cairlah tu..tet)

Alhamdulillah. Tapikan... the unwanted dots on my body are still there. It’s worst. I don’t even dare to look at it. It’s Y-U-C-K!

Oh, lupe plak...this entry is majorly to ramble about my therapy with my sis and my lil bro last Wednesday. I have to keep my promise, right? So here it is.

Actually it was like an ad-hoc therapy. The original plan is to settle down my bro’s driving test registration and then headed straight to UKM to settle down my sis FYP project. The driving test registration done...tapi office UKM was closed. Kesian my sis kena datang the next day. Haih. Takpe2...aja-aja fighting!!

Tiba-tiba idea menjelma..nak pergi One Utama(OU) or The Curve?? Sila pilih ye puan-puan. Aku hanyalah driver sahaja. Ibarat “Saya yang menurut perintah” gitu..Then the tribe had spoken...One Utama was chosen.. Tet!!Ingat ni game Survivor ke nolks? Kaedahnye la kan...

Sampai je OU, I could imagine the tiredness of the so-called tawaf there. I went to Forever21- my favourite place ever. Memang sangat murah!!!! 10 bucks pun dah boleh dapat baju..murah la kan? memang sales gila babs. Dah tawaf-tawaf...tapi takde yang berkenan...peliks...Then keluar without any shopping bag. Mission failed! Memang macam takde mood..perut lapo kot...

Ape lagi...food hunting la...and we all stranded at Sri Melaka Restaurant. Makanan yang sangat sedap dan scrumptious!! Buttered prawn, kangkung goreng belacan, sweet & sour fillet and black pepper chicken. It costs us RM100+..but hey, it’s worth it! Sedap sangat. Two thumbs up!!

Should try this place..It's awesome!
Sempat snap 2 gambo je..pastu terus melantak..lapo le katekan...
Lepas makan terus semangat!! Grabbing session. I grabbed something from Levi’s and East India. Owh..masih terbayang-bayang that Crabtree & Evelyn...Dah cakap dengan baby dah nak a set from Crabtree & Evelyn for hantaran. So gaji bulan ni dah boleh beli sementara masih ada sale. One item checked!! Sila sediakan payung sebelum hujan. Kuangkuangkuang..
Overall, the therapy was awesome!! Lama sudah mak tak tabur-tabur duit kat cashier.. Aku ni keje kuat-kuat, memang nak penuhkan poket kau..(sambil pandang ke atas dan letak tangan ke dada) Sentapss!!

P/S: Still can’t give you hugs and kisses. I’m afraid the virus will spread.



0 babbles: