Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

April 18, 2010

Melancholy

I am in a pensive sadness right now. Mata saya semacam bola golf sekarang ni. sebab telah menangis sepanjang malam. Rasa sangat sedih. Tersangat sedih. Owh, semalam saya dah buat satu perkara bodoh di Starbucks. Erm..it's kind of embarrassing . I still remember how I begged the Starbucks manager. Semalam saya telah menjadi orang yang paling last entered the boarding gate. Masih lagi menunggu kalau-kalau dia sudi datang. Tapi tak. So I left the card *card itu saya buat sendiri, okay?* dekat Starbucks di airport. Actually tak boleh drop barang dekat Starbucks tapi sebab I was crying like hell, at last manager tu bagi juga letak card tu di situ. I was hoping that dia akan datang ambil sebab dia ada 4 jam sebelum Starbucks tu tutup. But sadly, dia tak datang ambil pun. Kalau dah tak dapat jumpa, apa lah salahnya dia pergi datang ambil card tu..at least it shows that dia memang bersungguh..Tapi tak. Sangat sedih sebab Manager tu mesti dah buang kad tu.

Kamu pernah kah buat seperti yang saya buat?

Lepas apa yang dia dah buat kat saya, saya rasa semacam malas nak jumpa dia lagi. Dia semacam tak tau apa nak buat lepas lukakan hati saya. Padahal saya dah cakap banyak kali apa yang saya nak.

Siapa nak teman saya pergi holiday? Or...siapa nak belanja saya pergi holiday..I need to chill.



0 babbles: