Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

February 18, 2010

Ready

Assalamualaikum semua!! Minta maaf sebab lately ni sangat jarang mengupdate blog. Sorry guys because I really really really busy at this moment. Thanks god it's weekend. Now I have time for ramblings. Yay!!!
well....actually I have a confession to make here. I'm ready! Yezza! Mentally and physically. Ready for any circumstances. Ready for the future. Ready for anything. I don't mind of being alone forever. Sebab for certain person, saya bukanlah calon yang terbaik untuk si dia. Well like she said lah....not me sebab I thought that I dah jadi yang terbaik even hati ni sentiasa disakiti. Nope! I don't regret at all because I know dia yang rugi sebenarnya bukan lah saya. So tidak perlulah saya pening-pening kepala fikirkan orang yang mungkin tak terfikir pun yang saya sedang betul-betul fikirkan pasal dia. Aik? Pening sudah?
Mission saya sekarang ni ialah mengumpul kain cotton untuk di buat baju kurung dan kebaya. Bukannya apa...sebagai persediaan sebelum berangkat pergi menunaikan bakti dan jasa di tempat orang. Aik? Kenapa mesti kain cotton? Sebab di sana mungkin tiada bekalan elektrik untuk saya iron baju. Lagipun...bukankah baju kain cotton lebih tahan lasak?

Oh ya! Thanks to my sis. Next time, datanglah lagi Terengganu. Boleh kita ke Pasar Kedai Payang together. =p

Okaylah. Need to take a nap. I'll continue later.



0 babbles: