Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

April 09, 2009

Stupid Things

♥ Semalam petang menonton tv sambil membuat kerja,my phone rang. Then i tried to reach my phone tanpa melihat dimanakah lokasi phone tersebut. Rasa macam besar je phone saya. Huh~it's the remote. Kemudian sambung balik buat kerja. Nak tutup tv. Then terambil my phone instead of the remote.Sigh~
♥ Semalam petang juga i had a great shower. Mandi yang agak lama. Shampoo rambut sampai 2 kali. Dan lepas mandi terasa sgt segar. But then i realized saya terlupa ambil towel. Dan saya alone dekat downstairs. Dah la dekat downstairs dalam shower yang dalam bilik pulak tuh. Confirm tiada orang akan mendengar if saya panggil.Duh~
♥ After mandi nak letak baju ke dalam washing machine. In stead of letak dalam washing machine, saya pergi ke fridge, bukak pintu dan hampir nak letak baju-baju saya. Owh..mengapakah?Sigh again~
♥ Semalam masa nak dinner, dengan yakinnya saya mengambil glass dan terus menuju ke periuk nasi. Kemudian baru realized saya nak ambil nasi bukan air. Mengapa glass yang saya ambil?Sigh for the third time~
♥ Sebelum masuk tidur, seperti biasalah saya akan mencuci muka terlebih dahulu. Tapi semalam saya dengan yakin pour shampoo di tapak tangan saya instead of facial cleanser. Duh~
♥ Dah dah. Nak pergi sambung buat kerja. Till then~ Assalamualaikum.

0 babbles: