Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

April 05, 2009

Saya Ada Lutut

Lokasi saya sekarang ialah di Melaka. Macam "the flash" kan saya? Anyways bila di Melaka, makanya banyaklah aktiviti yang saya akan lakukan terutamanya aktiviti di dapur dan di kebun. Bercakap tentang kebun, saya sangat geram sebab bunga-bunga rose sudah habis dicuri orang. Begitu juga dgn bunga melati. Sangat geram sebab habis 6 kuntum rose kuning dia sapu!! Senang-senang je curi bunga orang kan? Saya tahu siapa yang suka mencuri di kawasan rumah saya ni. Tapi kalau saya dapat orang tu..siaplah. Ha..baru tau siapa saya. It's time to totally kick ass. Huu..
Lately saya sering merungut dan complain tentang my knees. Kenapa lutut saya macam gelap sikit berbanding kaki saya? kenapa lutut saya tak secantik artis-artis or selebriti yang boleh pakai skirt pendek untuk menayang lutut tu? Pelik rasanya sebab lutut saya tak terdedah pun di bawah sinaran matahari. Tapi after dengar apa yang mak saya cakap, saya tak lagi rasa risau. Mak saya cakap lutut saya jadi macam tu tandanya saya rajin solat. Ada betul dan logik kan?Now saya tak bimbang lagi. In fact, saya bersyukur sebab ada lutut. Walaupun tak secantik mana tapi it's still lutut.
Oklah..mata pun sudah tak mampu nak bertahan. Ni pun saya tahan dengan batang mancis semata-mata nak update blog. Haha. Till then. Good night.
Assalamualaikum.

0 babbles: