Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

April 07, 2009

Rehab~

Assalamualaikum..
Woke up this morning with my eyes swelling like a golf ball. Nak finish my work but then tak ada mood. Menaip pun semacam ada problem bila asyik misspelled words je. Mungkin alignment mata saya mengalami masalah, resulting mata saya tak boleh nak cooperate dengan otak saya dan oleh yang demikian,tak dapat nak menghubungkan sel-sel ke jari saya. Oleh itu saya mengalami masalah typing. Duh~

Gambar di atas adalah stars dalam drama Boys Over Flowers(BOF). Lately semacam addicted. Lagu-lagu dalam drama ni pun touching habis, walaupun saya tak faham apakah maksud lagu tersebut..wee~Owh ya. Malam tadi terlepas tengok BOF. I guess tonight also I'm gonna miss it. Maka terpaksa tengok ulangan this weekend. Tapi nasib baik ada Farini yang telah menyampaikan sambungan episode tersebut dengan jayanya. Thanks Farini for that suspense moment. Jangan lupa tau you,malam ni sambung cerita lagi. By the way, nak tengok tak boyfriend baru saya?Sila lihat gambar di bawah.


Gambar ni saya snap masa our dinner last weekend. eww~perasan habis! This guy don't even know me at all. Si kacak tersebut ialah Goo Joon Pyo. Kerana terlalu memikirkan drama tersebut dan abang macho ni, saya sampai terbawa-bawa dalam mimpi. Dan saya membayangkan saya ini ialah Jandi yang selalu dibuli. Dan pembulinya ialah Farini, Nurin dan Sayang..Pelik??Haruslah. Itu hanyalah sekadar mimpi. Saya selalu tertanya-tanya pada diri sendiri that dalam dunia ni wujudkah person mcm Joon Pyo ni?Bukan kerana dia seorang yang good looking and sassy but because dia seorang yang protective. Sanggup berkorban apa sahaja untuk menjaga dan memprotect kekasih dia. Saya suka lelaki semacam Joon Pyo.=)


Dan saya masih tertanya-tanya pada diri sendiri adakah wujud lelaki seperti Goo Joon Pyo dalam dunia yang nyata ini?Till then~

0 babbles: