Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

March 27, 2009

Update

Sudah sangat lama rasanya saya tak mengepost entry. Mesti tertunggu-tunggu cerita karut dari saya kan? Tiada apa yang menarik pun cuma saya mendapat new niece pada Isnin yang lepas. Another niece so now I have 6 nieces and 4 nephews. Waaa..ramainya anak-anak saya. Maka bererti semakin bankrupt la saya menjelang hari raya. Well si comel tu diberi nama Farah Dania. Macam "Awan Dania" lah pulak. Haha.

By the way, lokasi saya sekarang ialah di Seremban. But sebentar lagi saya akan ke Melaka sebab tomorrow saya ada MTeST. Apakah itu? It's Malaysian Teacher Selection Test. Doakan saya berjaya ye cause i really really want to be a teacher. Sila wish saya luck. Oklah. Got to go. Nanti bila saya tak busy, saya akan post another entry.
Till then.

0 babbles: