Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

October 05, 2008

It's Hari Raya

Assalamualaikum
Sudah hampir dua minggu tidak berblog..maklumlah saya sangat busy dengan kerja sampai i have no time untuk berblogging.As usual, everything is fine...just fine!I guess you know what it means. And i wanna wish you Selamat Hari Raya.Maaf Zahir & Batin. I just love hari raya so much. This raya saya celebrate dengan family. Tak balik ke Kelantan pun. Family pun dah makin membesar, so makin meriah lah. Meriah dengan hiruk pikuk kanak-kanak yang sangat ramai di rumah.Tapi kebisingan tu lah yang menjadikan raya so much fun than before. Tengok my nieces and nephews bersiap untuk raya and pakai baju raya yang sangat comel and adorable..waa...so cute!!Bangun tidur je dah salam saya and cakap nak duit raya. Seronok kan?And one of my niece cakap "Selamat Hari Kaya" not Selamat Hari Raya. haha.

When i was younger, raya is much more fun but i didn't know the true meaning of raya at that moment. Yang jadi seronok are the cookies and of course duit raya. Seronok betul zaman remaja (lebih tepat zaman belajar) sebab dapat a lot of duit raya. Now saham pun dah turun, alasan saya dah bekerja.Tapi gaji still belum masuk lagi la. Baru je start kerja tahu tak?
Baju raya saya pun tahun ni tak banyak. Takde lah dapat pakai sampai sepuluh hari raya.huuu.But then one of my baju raya tak muat. Too big for me lah. Dah la kebaya. Nampak sangat lah saya ni dah kurus dek kerana tekanan.

Anyway, when we talk about raya, it's not Gambar raya saya about the food, the clothes and the duit raya. But it's about forgiving each other. Right?Belum di transfer lagi. Nanti bila dah transfer, i'll share it with you, ok?
Oklah got something to be settled up. I'll continue later,k?Till then~

0 babbles: