Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

June 17, 2008

Tak Larat~

Assalamualaikum

Kepada teman2 yang membaca blog saya ni dukacita di maklumkan saya masih terlantar di atas katil dalam keadaan yang sangat tidak larat..

Saya demam lagi..minggu lepas saya sudah demam..minggu sebelum itu juga saya demam..dan kali ini mungkin lagi teruk..saya demam and keep vomiting..tu yang membuatkan saya sangat tidak larat..

Namun saya tetap menggagahkan tulang empat kerat saya untuk turun ke dapur dan menikmati hidangan lunch saya..hari ni saya tak masak sebab sangat2 tak larat..baju pun saya tak basuh lagi..

Saya cuba sedaya upaya untuk menghabiskan sepinggan nasi walaupun saya tau saya tak mungkin menghabiskan kesemuanya. Ye..akhirnya saya gagal juga menghabiskan nasi itu..."Maafkan aku nasi kerana membuatkan kau mengangis..tapi aku betul2 tidak berdaya.."

Setelah itu, saya pergi ke bilik semula dan menunaikan tanggungjawab saya sebagai seorang hamba Illahi di muka bumi ini...Fardhu Zohor saya sempurnakan dengan tertib sekali walaupun badan ini sudah tidak tertanggung sakitnya lagi..

Selepas seketika berehat sambil merenung kipas di siling saya terus mencapai laptop saya dan memulakan process mengupdate blog..But with this kind of feeling, i couldn't capture the picture in my mind right now..so blurry..what topic should i share today?still cannot think..

Lantas saya terfikir akan keadaan saya ini..kerap demam dan kerap sangat tidak sihat..Saya teringat akan kata2 lecturer BEL 440 saya, Miss Ismie.."Dear..You are so fragile"..Yes..She's right..i am fragile because i'm sick..I don't want to see doctor anymore..But i'm grateful that God had given me this thing because He loves me..

I tell myself to think positive like what him and jo told me..I try..I promise..Tetapi pergolakan dalam dada saya ni tidak ada siapa pun yang tahu..

Need to rest..Pray for me to get well soon..

T.T.



0 babbles: